0
Coș
Elementul nu a fost selectat

Livrare cu confort. Nu ridicați greatăți personal! Noi livrăm în Chișinău și în toată Moldova. Orice cumpărături vor fi livrate la pagul căsii voastre. Nu mai este nevoie să așteptați deschiderea magazinului Maximum in orașul sau satul unde locuiți. Oriunde-ar fi, noi vom vivra comanda în mod rapid, confortabil și accesibil.

Când se fac livrările? Conform programului în fiecare zi de la 10:00 până la 19:00 cu un apel telefonic în prealabil.

Condiții de livrare:

Internet-magazin 

Magazin offline 
aceea-și zi sau ziua următoare

conform programului
până la indicator cu denumirea orașului

până la indicator cu denumirea orașului
gratis de la 300 lei

gratis de la 3000 lei
50 lei la comenzi <299

gratis de la 10 kilograme
regiuni suburbane cu tarif 10 lei / 1 km

regiuni suburbane cu tarif 10 lei / 1 km


Cum să obții informații despre comanda livrată? Suna la Serviciu de Informații (022) 54-54-54 și spune numărul comenzii tale.

Obligațiile serviciului de livrări:

  1. Apel telefonic la client cu o oră inăinte de a livra comanda sau un scurt mesaj în caz de lipsă de răspuns. 
  2. Livrarea comenzilor in termen de timp stabilit și la adresa indicată în comandă (până la uși de intrare în apartament, sau până la gard unei case particulare).
  3. Ridicarea comenzilor până la etajul 5 - gratis.
  4. Aducerea mărfii in antreul apartamentului sau casei ale clientului. *Lucrătorii serviciului de livrare pot încalța galoș din plastic dacă doriți.
  5. Demonstrarea ca marfa să fie completă și fără deteriorări viziibile. *Notați - lucrătorii pot să aibă nevoie de a despacheta marfa cu scop de demonstrare. 
  6. Completarea și demonstrarea talonului de garanție.
  7. Remiterea mărfurilor, instrucțiunilor de folosire spre cumpărător inclusiv cu talon de garanție. *În caz de lipsă de instrucțiuni de garanție sau talonului de garanție va rugăm să contactați Serviciul de Informare.

Serviciul de livrare nu este obligat să:

  1. Livrează marfa repetat gratis în caz de lipsă a clientului la locul livrării și la ora stabilită anterior.
  2. Ridică marfa mai sus de etajul 5 fără ascensor sau în caz dacă marfa nu încape in el. 
  3. Manipulează marfa prin interiorul încăperilor ai clientului (dintr-o odaie în altă a apartamentului, sau casei, cau unui birou).
  4. Scoată tehnica veche.
  5. Scoată cutiile și alte materiale de impachetare.
  6. Montează, instalează și sa conectează tehnica livrată. *Notați, echipei de livrare este strict interzisă montarea, instalarea și conectarea tehnicii. Va rugăm să vă adresați doar la profesioniști de la Centrul de deservire tehnică ReServe.
  7. Demonstreze caracteristicele folositoare a mărfii și să educă clienți.*Lucrătorii serviciului de livrare nu au un nivel necesar de specialitate in domeniul tehnicii și nu au voie să oferă astfel servicii. Înăinte de a conecta tehnica va rugăm să vă adresați manualelor cu instrucțiuni de folosire. 
Compărătorul este obligat:
  1. Să verifice adresa, numerele de telefon și nume, indicate în comandă.
  2. Să fie prezent la locul livrării cu telefonul deschis la ora stabilită.
  3. Să elibereze căi de acces pentru camionul Serviciului de livrare până la pragul casei.
  4. Să pregătească căi de acces pentru lucratorii Serviciului de livrare: scări, coridoare, spații înăuntru. *În caz când o cale de acces este blocată, marfa va fi livrată până la punct blocat.
  5. Să fie atent la caracteristicile marfii comandate: dimensiuni, culori, greutate, etc.*Marfa va fi adusă înăuntru doar dacă exista un spațiu de nu mai puțin de 10 cm între ușa de intrare și marginele tehnicii. În caz contrar, marfa va fi livrată doar până la punctul posibil.
  6. Să verifice completarea și lipsa deteriorărilor vizilibe. 
  7. Să semneze talonul de livrare și prin acest fapt să confirme lipsa de pretenții către vânzător și serviciul de livrare.

Atenție! Dacă lucrătorii serviciului de livrare cer plăți adiționale pentru ridicarea pe etaj, despachetarea, instalarea și conectarea, sau dacă sînteți martori altor încălcări, va rugăm să refuzați ofertele lor și să faceți legătura cu Centrul de infomații la numărul (022) 54-54-54.