0
Coș
Elementul nu a fost selectat

Livrare cu confort. Nu ridicați greutăți personal! Noi livrăm în Chișinău și în toată Moldova. Orice cumpărături vor fi livrate la pagul căsii voastre. Nu mai este nevoie să așteptați deschiderea magazinului Maximum în orașul sau satul unde locuiți. Oriunde-ar fi, noi vom livra comanda în mod rapid, confortabil și accesibil.

Când se fac livrările? Conform programului în fiecare zi de la 10:00 până la 19:00 cu un apel telefonic în prealabil.

Condiții de livrare:

Internet-magazin 

Magazin offline 
aceeași zi sau ziua următoare

conform programului
până la indicator cu denumirea orașului

până la indicator cu denumirea orașului
gratis de la 300 lei

gratis de la 3000 lei
50 lei la comenzi <299

gratis de la 10 kilograme
regiuni suburbane cu tarif 10 lei / 1 km

regiuni suburbane cu tarif 10 lei / 1 km


Cum să obții informații despre comanda livrată? Sună la Serviciu de Informații (022) 54-54-54 și spune numărul comenzii tale.

Obligațiile serviciului de livrări:

  1. Apel telefonic la client cu o oră inăinte de a livra comanda sau un scurt mesaj în caz de lipsă de răspuns. 
  2. Livrarea comenzilor în termen de timp stabilit și la adresa indicată în comandă (până la uși de intrare în apartament, sau până la gardul unei case particulare).
  3. Ridicarea comenzilor până la etajul 5 - gratis.
  4. Aducerea mărfii în antreul apartamentului sau casei clientului. *Lucrătorii serviciului de livrare pot încălța galoș din plastic dacă doriți.
  5. Demonstrarea ca marfa să fie completă și fără deteriorări viziibile. *Notă! Lucrătorii pot să aibă nevoie de a despacheta marfa cu scop de demonstrare. 
  6. Completarea și demonstrarea talonului de garanție.
  7. Remiterea mărfurilor, instrucțiunilor de folosire spre cumpărător inclusiv cu talon de garanție. *În caz de lipsă de instrucțiuni de garanție sau talonului de garanție va rugăm să contactați Serviciul de Informare.

Serviciul de livrare nu este obligat să:

  1. Livreaze marfa repetat gratis în caz de lipsă a clientului la locul livrării și la ora stabilită anterior.
  2. Ridice marfa mai sus de etajul 5 fără ascensor sau în caz dacă marfa nu încape în el. 
  3. Manipuleaze marfa prin interiorul încăperilor clientului (dintr-o odaie în altă a apartamentului, sau casei, sau a unui birou).
  4. Scoată tehnica veche.
  5. Scoată cutiile și alte materiale de împachetare.
  6. Monteaze, instaleaze și să conecteaze tehnica livrată. *Notă! Echipei de livrare este strict interzisă montarea, instalarea și conectarea tehnicii. Vă rugăm să vă adresați doar la profesioniști de la Centrul de deservire tehnică ReServe.
  7. Demonstreze caracteristicele folositoare a mărfii și să educe clienți. *Lucrătorii serviciului de livrare nu au un nivel necesar de specialitate în domeniul tehnicii și nu au voie să oferă astfel de servicii. Înăinte de a conecta tehnica vă rugăm să vă adresați manualelor cu instrucțiuni de folosire. 
Compărătorul este obligat:
  1. Să verifice adresa, numerele de telefon și numele indicate în comandă.
  2. Să fie prezent la locul livrării cu telefonul deschis la ora stabilită.
  3. Să elibereze căi de acces pentru camionul Serviciului de livrare până la pragul casei.
  4. Să pregătească căi de acces pentru lucrătorii Serviciului de livrare: scări, coridoare, spații înăuntru. *În caz când o cale de acces este blocată, marfa va fi livrată până la punctul blocat.
  5. Să fie atent la caracteristicile mărfii comandate: dimensiuni, culori, greutate, etc.* Marfa va fi adusă înăuntru doar dacă există un spațiu de nu mai puțin de 10 cm între ușa de intrare și marginele tehnicii. În caz contrar, marfa va fi livrată doar până la punctul posibil.
  6. Să verifice completarea și lipsa deteriorărilor vizilibe. 
  7. Să semneze talonul de livrare și prin acest fapt să confirme lipsa de pretenții către vânzător și serviciul de livrare.

Atenție! Dacă lucrătorii serviciului de livrare cer plăți adiționale pentru ridicarea pe etaj, despachetarea, instalarea și conectarea, sau dacă sunteți martorii altor încălcări, vă rugăm să refuzați ofertele lor și să faceți legătura cu Centrul de infomații la numărul (022) 54-54-54.