0
Coș
Elementul nu a fost selectat

A╚Ťi dat gre╚Ö cu cump─âr─âtura? Nici o problem─â!┬á├Än termen de 14 zile noi V─â vom ├«nlocui complet marfa ├«mpachetat─â cu excep┼úia articolelor de igien─â individual─â ┼či accesoriilor de buc─ât─ârie.

Condi╚Ťii de schimb ╚Öi returnare a m─ârfurilor:

├Änlocuirea produselor nealimentare de calitate corespunz─âtoare are loc, ├«n cazul, ├«n care astfel de m─ârfuri nu au fost date ├«n folosin┼ú─â, s-a p─âstrat aspectul comercial, caracteristicile de consum, sigiliile, etichetele de fabric─â, precum ┼či cecul marfar sau bonul de cas─â, eliberate consumatorului ├«mpreun─â cu marfa specificat─â v├óndut─â.

Schimbul sau returnarea mărfurilor se efectuează în același magazin unde au fost procurate. În cazul procurării în magazin on-line, schimbul are loc pe adresa Chișinău, bd. Gagarin, 16.

Hot─âr├órea Republicii Moldova nr. 187 pentru modificarea ┼či completarea Legii nr. 105-XV din 13 martie 2003 privind protec┼úia consumatorilor.

Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor în Republica Moldova:

Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor

Adresa:

mun. Chi┼čin─âu, str. Vasile Alecsandri, 78
Tel:

(022) 74-14-64
E-mail:

consumator@apc.gov.md
Site:

www.consumator.gov.md


Examinarea reclamaţiei se efectuează la prezentarea bonului de casă sau a unui alt document care confirmă faptul cumpărării produsului sau prestării serviciului.