0
Coș
Elementul nu a fost selectat

Garanția și service-ul contează? Noi suntem un importator direct. Efectuăm livrări doar de la producători oficiali și toată marfa este certificată. Noi selectăm cu responsabilitate mărfurile achiziționate, pentru a asigura liniștea și încrederea în calitatea tehnici cumpărate. Totuși, nimic nu este veșnic. Suportul de garanție și rețeaua de centre service vă permit să nu vă faceți griji pentru ziua de mâine. Drept confirmare a obligațiunilor de garanție servește talonul producătorului sau talonul de garanție MAXIMUM.

Pentru care mărfuri se oferă garanție? Pentru toate mărfurile la magazinele noastre se oferă garanție care confirmă lipsa defecțiunilor de uzină. Garanția variază în funcție de politica service a producătorului. Termenul de garanție este specificat în talonul de garanție, precum și în descrierea fiecărui produs de pe site-ul nostru.

Care este garanția minimă? Garanția minimă, potrivit legii Republicii Moldova, este de 2 ani.  De asemenea, oferim o garanție completă pentru tot – de la 2 ani. Dar avem și mărfuri cu garanție de 3, 4, 5 și chiar 10 ani.

Unde să solicitați deservire pe garanție? De deservirea pe garanție se ocupă centrele service, autorizate de producători. Dvs. puteți găsi adresele și telefoanele centrelor service pe talonul de garanție sau urmând link-ul  — lista de centre service.

Dreptul la întreținerea pe garanție gratuită este acordat de talonul de garanție, în care se specifică: modelul mărfii / numărul de serie / termenul de garanție / data vânzării mărfii / semnătura și ștampila vânzătorului. Vă rugăm să păstrați talonul de garanție pe toată durata de exploatare a mărfii.

Numai la experți. În probleme de diagnostic, de reparații pe garanție și post-garanție, vă rugăm să vă adresați doar profesioniștilor din rețeaua de centre Service ReServe. Nivelul înalt de service este disponibil în toată Moldova: la Chișinău, Bălți, Comrat și Cahul.  Specialiștii certificați de categorie superioară, pregătiți centrele de instruire ale brandurilor, utilizează pentru reparația tehnicii cele mai noi utilaje și numai piese de completare noi de la producători.

Centrul  Service ReServeefectuează reparații autorizate și serice pentru următoarele mărci comerciale: AEG, Ariete, Ariston, Beko, Blaupunkt, Braun, Canon, Casio, Chaffoteaux, Daewoo Electronics, De'Longhi, Doogee, Electrolux, Elica, Fujitsu General, Garanterm, General, Hansa, Hotpoint-Ariston, Indesit, Isea, JVC, JetPick, KitchenAid, Kenwood, Konka, Laretti, Magnum, Microlab, Motorola, Panasonic, Polaris, Samsung, Saturn, Scarlett, Sharp, Supra, TCL, Thermex, Thomson, Tornado, ViewSonic, Volter, Whirlpool, Xiaomi, Zanussi, Zelmer etc.

Centrul  Service  ReServeprestează următoarele servicii:

  • Reparația pe garanție (gratis) a electronicelor, electrocasnicelor, precum și a produselor digitale și a gadget-urilor.
  • Reparația post-garanție (contra plată) a electronicelor, electrocasnicelor, precum și a produselor digitale și a gadget-urilor.
  • Conectarea mașinilor de spălat, de uscat, de spălat vase și a aragazurilor, a cuptoarelor încorporabile, a plitelor de gătit, a încălzitoarelor de apă electrice și pe gaz.
  • Proiectarea, instalarea și pornirea-reglarea aparatelor și sistemelor de aer condiționat și de ventilație.


Contacte CS ReServedin Chișinău

Adresa:

or. Chișinău, bd. Gagarin, 16
Tel.:

+373 (022) 54-54-74
E-mail:

Site:

www.reserve.md
Program:
*fără pauză de prânz

09:00 — 18:00 Luni — Vineri
09:00 — 14:00 Sâmbătă

zi de odihnă — Duminică


Contacte CS ReServedin Bălți

Adresa:

or. Bălți, str. Shalom Aleichem, 75
Tel.:

+373 (231) 4-11-11
+373 (231) 4-12-22

E-mail:

Site:

www.reserve.md
Program:
*fără pauză de prânz

09:00 — 18:00 Luni — Vineri
09:00 — 14:00 Sâmbătă

zi de odihnă — Duminică


Contacte CS ReServedin Comrat

Adresa:

or. Comrat, str. Tretiacov, 33/3
Tel.:

+373 (231) 4-11-11
+373 (231) 4-12-22

E-mail:

Site:

www.reserve.md
Program:
*fără pauză de prânz

09:00 — 18:00 Luni — Vineri
09:00 — 14:00 Sâmbătă

zi de odihnă — Duminică


Solicitările vor fi analizate numai la prezentarea talonului de garanție. Este de dorit să existe bonul de casă.

Garanția pentru lucrările care se execută se efectuează în conformitate cu legea privind protecția consumatorilor și altor acte legislative ale Republicii Moldova.