Livrăm în toată țara! Acum nu trebuie să aștepți deschiderea magazinelor MAXIMUM din orașul sau satul tău. Tot ce este necesar este să alegeți un produs, să-l puneți într-un coș și să plasați o comandă. Iar partenerul nostru, serviciul de livrare Nova Poshta, îl va aduce comanda în timp direct la ușa ta, oriunde ai locui! Compania Nova Posta oferă livrare zilnic în Republica Moldova, de luni până sâmbătă inclusiv în formatul de a doua zi! Rapid, convenabil și accesibil. 

Termeni și cost de livrare:


Prin Moldova

În orice zonă a RM în afară de Transnistria

Livrează serviciul de livrare Nova Poshta

În dependență de graficul Nova Poshta

În dependență de tarifele Nova Poshta

În suburbii prețurile sunt 10 lei / 1 km.


În orașul Chișinău, Bălți, Cahul 

Pînă la pragul casei din localitate

Livrează serviciul de livrare Maximum

în aceeași zi sau a doua zi

Gratuit de la comanda mai mare de 300 lei

În suburbii prețurile sunt 10 lei / 1 km.



Calculator pentru determinarea costului de livrare pe teritoriul MoldoveiAflați costul aproximativ al livrării comenzii pe Moldova de către compania Nova Poshta poate fi aici.


Pentru asistență la livrarea mărfurilor, sunați la:


Срочная и экспресс доставка: транспортно-логистические услуги в Молдове - служба доставки №1 «Новая Почта»
Serviciul de informare Maximum

Serviciul de informare Nova Poshta
(022) 54-54-54

(022) 855-969
 (022) 260-160  l   079-260-160

060-500-609


Responsabilitățile cumpărătorului includ:
1.Verificați dacă adresa de livrare, numărul de telefon  și persoana de contact sunt indicate corect la efectuarea comenzii.
2.Fiți la legătură și aflațivă la adresa de livrare la ora convenită.
3.Oferiți acces la serviciul de livrare a mașinii cât mai aproape posibil pentru livrarea fără restricții a mărfurilor. Inclusiv drumurile de acces către case din sectorul privat.
4.Pregătiți condiții pentru accesul fără obstacole pentru angajații serviciului de livrare: întrarea, scările și un loc în incinta încăperii (apartament / birou / casă privată). * Dacă există un obstacol care împiedică funcționarea serviciului de livrare, mărfurile vor fi lăsate la locul în care a fost posibilă livrarea.
5.Familiarizați-vă cu atenție cu proprietățile și caracteristicile mărfurilor înainte de a cumpăra: dimensiunea, culoarea, greutatea, etc. * Marfa este adusă în apartament dacă distanța dintre cutia ușii și echipament este de cel puțin 10 (zece) centimetri. În caz contrar, mărfurile vor rămâne la locul în care a fost posibilă livrarea.

6.Verificați dacă bunurile sunt complete și nu există daune exterioare.
7.Semnați cuponul de livrare, confirmând astfel absența creanțelor împotriva vânzătorului și a transportatorului.

Gama noastră uriașă de produse la cele mai bune prețuri este disponibilă în toată țara. Cumpără fără să ieși din casă. Primești tehnica chiar pe pragul casei tale. Cumpărare și livrare cu un singur clic!


Notă importantă! Echipa noastră este conștientă de gravitatea situației din țară legată de răspândirea coronavirusului COVID-19. Declaram responsabil că serviciul de livrare ia toate măsurile necesare și pune în aplicare recomandările comunității științifice și medicale. Serviciul de livrare este echipat cu măști și mănuși speciale. Inclusiv, se efectuează un tratament regulat al mâinilor cu soluții ce conțin alcool, se menține distanța în locuri publice. Zilnic se efectuează o inspecție vizuală a angajaților, controlul temperaturii și dezinfectarea locurilor de muncă și a vehiculelor. Astfel, facem tot posibilul pentru a ne asigura că livrarea de mărfuri este rapidă și cât mai sigură.

Vă urăm sănătate și aveți grijă de cei dragi.