Livrare cu confort. Nu ridicați greutăți personal! Noi livrăm în Chișinău și în toată Moldova. Orice cumpărături vor fi livrate la pagul căsii voastre. Oriunde ați fi, noi vom livra comanda în mod rapid, confortabil și accesibil.


Condiții de livrare în orașele Chișinău, Bălți, Cahulla cumpărăturile într-un magazin sau magazin online:





Livrare regulată

 
Livrare expres
Timp de livrare

aceeași zi sau ziua următoare

aceeași zi


în termen de 24 de ore (din momentul comenzii)

în termen de 2 de ore (din momentul comenzii)
Costul de livrare

gratuit la suma de comandă de la 300 lei (inclusiv)

livrare expres costă 100 lei
Luînd în considerare disponibilitatea serviciului de livrare


50 lei la suma de comandă <299 lei

gratuit la suma de comandă >20000 lei
Termeni de livrare

numai pe teritoriul orașului

numai pe teritoriul orașului


cu plată în suburbii cu o rată de 10 lei pe 1 km într-o singură direcție

cu plată în  suburbii cu o rată de 10 lei pe 1 km într-o singură direcție

* Verificați mai jos responsabilitățile serviciului de livrare.


Când se fac livrările? Conform programului în fiecare zi de luni până sâmbăta de la 10:00 până la 19:00 cu un apel telefonic prealabil.

Cum să obții informații despre comanda livrată? Sună la Serviciu de Informații (022) 54-54-54 și spune numărul comenzii tale.

Obligațiile serviciului de livrări:
  1. Apel telefonic la client cu o oră inăinte de a livra comanda sau un scurt mesaj în caz de lipsa unui răspuns. 
  2. Livrarea comenzilor în termenul stabilit și la adresa indicată în comandă (până la uși de la  intrare în apartament, sau până la gardul unei case particulare).
  3. Ridicarea comenzilor până la etajul 5 - gratis.
  4. Aducerea mărfii în antreul apartamentului sau casei clientului. *Lucrătorii serviciului de livrare pot încălța bahile dacă doriți.
  5. Demonstrarea ca marfa să fie completă și fără deteriorări viziibile. *Notă! Lucrătorii pot avea nevoie de a despacheta marfa cu scop de demonstrare. 
  6. Completarea și demonstrarea talonului de garanție.
  7. Remiterea mărfurilor, instrucțiunilor de folosire spre cumpărător inclusiv cu talon de garanție. *În caz de lipsă de instrucțiuni sau talonului de garanție va rugăm să contactați Serviciul de Informare.
Serviciul de livrare nu este obligat să:
  1. Livreaze marfa repetat gratis în caz de lipsă a clientului la locul livrării și la ora stabilită anterior.
  2. Ridice marfa mai sus de etajul 5 fără ascensor sau în caz dacă marfa nu încape în el. 
  3. Manipuleaze marfa prin interiorul încăperilor clientului (dintr-o odaie în altă a apartamentului, sau casei, sau a unui birou).
  4. Scoată tehnica veche.
  5. Scoată cutiile și alte materiale de împachetare.
  6. Monteaze, instaleaze și să conecteaze tehnica livrată. *Notă! Echipei de livrare este strict interzisă montarea, instalarea și conectarea tehnicii. Vă rugăm să vă adresați doar la profesioniști de la Centrul de deservire tehnică ReServe.
  7. Demonstreze caracteristicele folositoare a mărfii și să consulte clienți. *Lucrătorii serviciului de livrare nu au un nivel necesar de specialitate în domeniul tehnicii și nu au voie să oferă astfel de servicii. Înăinte de a conecta tehnica vă rugăm să vă adresați manualelor cu instrucțiuni de folosire. 
Compărătorul este obligat:
  1. Să verifice adresa, numerele de telefon și numele indicate în comandă.
  2. Să fie prezent la locul livrării cu telefonul deschis la ora stabilită.
  3. Să elibereze căi de acces pentru camionul Serviciului de livrare până la pragul casei.
  4. Să pregătească căi de acces pentru lucrătorii Serviciului de livrare: scări, coridoare, spații înăuntru. *În caz când o cale de acces este blocată, marfa va fi livrată până la punctul blocat.
  5. Să fie atent la caracteristicile mărfii comandate: dimensiuni, culori, greutate, etc.* Marfa va fi adusă înăuntru doar dacă există un spațiu de nu mai puțin de 10 cm între ușa de intrare și marginele tehnicii. În caz contrar, marfa va fi livrată doar până la punctul posibil.
  6. Să verifice completarea și lipsa deteriorărilor vizilibe. 
  7. Să semneze talonul de livrare și prin acest fapt să confirme lipsa de pretenții către vânzător și serviciul de livrare.

Atenție! Dacă lucrătorii serviciului de livrare cer plăți adiționale pentru ridicarea pe etaj, despachetarea, instalarea și conectarea, sau dacă sunteți martorii altor încălcări, vă rugăm să refuzați ofertele lor și să faceți legătura cu Centrul de infomații la numărul (022) 54-54-54.


Notă importantă! Echipa noastră este conștientă de gravitatea situației din țară legată de răspândirea coronavirusului COVID-19. Declaram responsabil că serviciul de livrare ia toate măsurile necesare și pune în aplicare recomandările comunității științifice și medicale. Serviciul de livrare este echipat cu măști și mănuși speciale. Inclusiv, se efectuează un tratament regulat al mâinilor cu soluții ce conțin alcool, se menține distanța în locuri publice. Zilnic se efectuează o inspecție vizuală a angajaților, controlul temperaturii și dezinfectarea locurilor de muncă și a vehiculelor. Astfel, facem tot posibilul pentru a ne asigura că livrarea de mărfuri este rapidă și cât mai sigură.

Vă urăm sănătate și aveți grijă de cei dragi.