0
Coș
Elementul nu a fost selectat

Livrare cu confort. Nu ridica╚Ťi greut─â╚Ťi personal! Noi livr─âm ├«n Chi╚Öin─âu ╚Öi ├«n toat─â Moldova. Orice cump─âr─âturi vor fi livrate la pagul c─âsii voastre. Oriunde a╚Ťi fi, noi vom livra comanda ├«n mod rapid, confortabil ╚Öi accesibil.

Condi╚Ťii de livrare ├«n ora╚Öele Chi╚Öin─âu, B─âl╚Ťi, Cahul, Taraclia┬ála cump─âr─âturile ├«ntr-un magazin sau magazin online:




Livrare regulat─â

 
Livrare expres
Timp de livrare

aceeași zi sau ziua următoare

aceeași zi


în termen de 24 de ore (din momentul comenzii)

în termen de 2 de ore (din momentul comenzii)
Costul de livrare

gratuit la suma de comandă de la 300 lei (inclusiv)

livrare expres cost─â 100 lei


50 lei la suma de comand─â <299 lei

gratuit la suma de comand─â >20000 lei
Termeni de livrare

numai pe teritoriul orașului

numai pe teritoriul orașului


cu plat─â ├«n suburbii cu o rat─â de 10 lei pe 1 km ├«ntr-o singur─â direc╚Ťie

cu plat─â ├«n ┬ásuburbii cu o rat─â de 10 lei pe 1 km ├«ntr-o singur─â direc╚Ťie

* Verifica╚Ťi mai jos responsabilit─â╚Ťile serviciului de livrare.


Când se fac livrările? Conform programului în fiecare zi de la 10:00 până la 19:00 cu un apel telefonic prealabil.

Cum s─â ob╚Ťii informa╚Ťii despre comanda livrat─â?┬áSun─â la Serviciu de Informa╚Ťii (022) 54-54-54 ╚Öi spune num─ârul comenzii tale.

Obliga╚Ťiile serviciului de livr─âri:

  1. Apel telefonic la client cu o oră inăinte de a livra comanda sau un scurt mesaj în caz de lipsa unui răspuns. 
  2. Livrarea comenzilor în termenul stabilit și la adresa indicată în comandă (până la uși de la  intrare în apartament, sau până la gardul unei case particulare).
  3. Ridicarea comenzilor până la etajul 5 - gratis.
  4. Aducerea m─ârfii ├«n antreul apartamentului sau casei clientului. *Lucr─âtorii serviciului de livrare pot ├«nc─âl╚Ťa bahile dac─â dori╚Ťi.
  5. Demonstrarea ca marfa să fie completă și fără deteriorări viziibile. *Notă! Lucrătorii pot avea nevoie de a despacheta marfa cu scop de demonstrare. 
  6. Completarea ╚Öi demonstrarea talonului de garan╚Ťie.
  7. Remiterea m─ârfurilor, instruc╚Ťiunilor de folosire spre cump─âr─âtor inclusiv cu talon de garan╚Ťie. *├Än caz de lips─â de instruc╚Ťiuni sau talonului de garan╚Ťie va rug─âm s─â contacta╚Ťi Serviciul de Informare.

Serviciul de livrare nu este obligat s─â:

  1. Livreaze marfa repetat gratis în caz de lipsă a clientului la locul livrării și la ora stabilită anterior.
  2. Ridice marfa mai sus de etajul 5 fără ascensor sau în caz dacă marfa nu încape în el. 
  3. Manipuleaze marfa prin interiorul încăperilor clientului (dintr-o odaie în altă a apartamentului, sau casei, sau a unui birou).
  4. Scoat─â tehnica veche.
  5. Scoată cutiile și alte materiale de împachetare.
  6. Monteaze, instaleaze ╚Öi s─â conecteaze tehnica livrat─â. *Not─â! Echipei de livrare este strict interzis─â montarea, instalarea ╚Öi conectarea tehnicii. V─â rug─âm s─â v─â adresa╚Ťi doar la profesioni╚Öti de la Centrul de deservire tehnic─â ReServe.
  7. Demonstreze caracteristicele folositoare a m─ârfii ╚Öi s─â consulte clien╚Ťi. *Lucr─âtorii serviciului de livrare nu au un nivel necesar de specialitate ├«n domeniul tehnicii ╚Öi nu au voie s─â ofer─â astfel de servicii. ├Än─âinte de a conecta tehnica v─â rug─âm s─â v─â adresa╚Ťi manualelor cu instruc╚Ťiuni de folosire.┬á
Comp─âr─âtorul este obligat:
  1. Să verifice adresa, numerele de telefon și numele indicate în comandă.
  2. S─â fie prezent la locul livr─ârii cu telefonul deschis la ora stabilit─â.
  3. Să elibereze căi de acces pentru camionul Serviciului de livrare până la pragul casei.
  4. S─â preg─âteasc─â c─âi de acces pentru lucr─âtorii Serviciului de livrare: sc─âri, coridoare, spa╚Ťii ├«n─âuntru. *├Än caz c├ónd o cale de acces este blocat─â, marfa va fi livrat─â p├ón─â la punctul blocat.
  5. S─â fie atent la caracteristicile m─ârfii comandate: dimensiuni, culori, greutate, etc.* Marfa va fi adus─â ├«n─âuntru doar dac─â exist─â un spa╚Ťiu de nu mai pu╚Ťin de 10 cm ├«ntre u╚Öa de intrare ╚Öi marginele tehnicii. ├Än caz contrar, marfa va fi livrat─â doar p├ón─â la punctul posibil.
  6. Să verifice completarea și lipsa deteriorărilor vizilibe. 
  7. S─â semneze talonul de livrare ╚Öi prin acest fapt s─â confirme lipsa de preten╚Ťii c─âtre v├ónz─âtor ╚Öi serviciul de livrare.

Aten╚Ťie!┬áDac─â lucr─âtorii serviciului de livrare cer pl─â╚Ťi adi╚Ťionale pentru ridicarea pe etaj, despachetarea, instalarea ╚Öi conectarea, sau dac─â sunte╚Ťi martorii altor ├«nc─âlc─âri, v─â rug─âm s─â refuza╚Ťi ofertele lor ╚Öi s─â face╚Ťi leg─âtura cu Centrul de infoma╚Ťii la num─ârul (022) 54-54-54.


Not─â important─â!┬áEchipa noastr─â este con╚Ötient─â de gravitatea situa╚Ťiei din ╚Ťar─â legat─â de r─âsp├óndirea coronavirusului COVID-19. Declaram responsabil c─â serviciul de livrare ia toate m─âsurile necesare ╚Öi pune ├«n aplicare recomand─ârile comunit─â╚Ťii ╚Ötiin╚Ťifice ╚Öi medicale. Serviciul de livrare este echipat cu m─â╚Öti ╚Öi m─ânu╚Öi speciale. Inclusiv, se efectueaz─â un tratament regulat al m├óinilor cu solu╚Ťii ce con╚Ťin alcool, se men╚Ťine distan╚Ťa ├«n locuri publice. Zilnic se efectueaz─â o inspec╚Ťie vizual─â a angaja╚Ťilor, controlul temperaturii ╚Öi dezinfectarea locurilor de munc─â ╚Öi a vehiculelor. Astfel, facem tot posibilul pentru a ne asigura c─â livrarea de m─ârfuri este rapid─â ╚Öi c├ót mai sigur─â.

V─â ur─âm s─ân─âtate ╚Öi ave╚Ťi grij─â de cei dragi.