0
Coș
Elementul nu a fost selectat

┬źLogo-ul MAXIMUM ÔÇö nu este doar o marc─â comercial─â. Aceasta este fa╚Ťa companiei care a devenit familiar─â pentru majoritatea cump─âr─âtorilor de electrocasnice din Moldova┬╗. Motivul acestei recunoa╚Öteri este faptul c─â ├«n cei 24 de ani de existen╚Ť─â a m─ârcii, componentele sale s-au schimbat doar o singur─â dat─â. Aceasta indic─â stabilitatea companiei ╚Öi demonstreaz─â ├«ncrederea cu care MAXIMUM se ├«ndreapt─â c─âtre obiectivul propus. Marca se potrive╚Öte armonios cu condi╚Ťiile pie╚Ťei ╚Öi colecteaz─â recenzii pozitive ale clien╚Ťilor.

Brendbook-ul MAXIMUM a fost dezvoltat de departamentul de marketing al companiei și a fost folosit cu succes în ultimii ani. Culorile permanente ale mărcii sunt: negru, alb, albastru și galben. Ei caracterizează perfect compania.

Negrul - este culoarea constan╚Ťei ╚Öi seriozit─â╚Ťii, marcheaz─â rigoarea cu care MAXIMUM abordeaz─â controlul calit─â╚Ťii ╚Öi reflect─â dorin╚Ťa de pozi╚Ťionare premium.

Albul - este un simbol al luminii ╚Öi al zilei, ├«ntruchiparea adev─ârului ╚Öi a bun─ât─â╚Ťii, a purit─â╚Ťii ╚Öi a senin─ât─â╚Ťii.

Albastrul - este culoarea natural─â a cerului radiant, aduce armonie ╚Öi onestitate ├«n rela╚Ťia dintre companie ╚Öi clien╚Ťii s─âi.

Galben - se adapteaz─â la sociabilitate, ceea ce este simbolic, deoarece m├óndria companiei este personalul calificat, o echip─â str├óns─â de angaja╚Ťi profesioni╚Öti ╚Öi competen╚Ťi.

Zeppelin -  este principalul font oficial al mărcii MAXIMUM: modern, clar și estetic, ușor de citit.