REGULAMENTUL CAMPANIEI 

“Beko 5 ani garantie” 

1. ORGANIZATORUL si REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI 

Organizatorul Campaniei Promotionale “Beko 5 ani garantie” este Societatea ARCTIC S.A., cu sediul în Gaesti, str. 13 Decembrie nr.210, jud. Dambovita, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Dambovita sub nr. J15/253/1991, CUI RO933930 din data de 30.11.1992, reprezentata legal de Director General Büyükerk Etem Cudi Murat, denumita in continuare “Organizator”,

Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului Regulament (denumit in continuare “Regulamentul”) obligatoriu pentru toti participantii.

Regulamentul este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Republica Moldova prin publicarea pe site-ul https://extragarantie-moldova.beko.ro/, fiind disponibil in mod gratuit oricarui participant.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta desfăşurarea Campaniei, avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, precum si de a şi actualiza prezentul Regulament înainte de intrarea în vigoare a modificărilor. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 (douazecisipatru) de ore inainte de intrarea lor in vigoare.

2. ARIA DE DESFASURARE: 

Campania este organizata si se va desfasura in retelele nationale de magazine din Republica Moldova si autorizate de catre Organizator (denumite in continuare “Magazine Participante”), ce includ atat mediul offline, cat si mediul online, si care comercializeaza categoriile de produse electrocasnice marca Beko, precizate la Sectiunea 7 din prezentul Regulament.

Beneficiile Campaniei se aplica exclusiv produselor care au fost comercializate de Organizator pentru piata din Republica Moldova.

3. OBIECTUL 

Obiectul prezentului Regulament il constituie stabilirea conditiilor in care clientii finali beneficiaza de o perioada de 5 (cinci) ani garantie pentru produsele electrocasnice marca Beko, astfel cum acestea sunt identificate in Sectiunea 7 din Regulament.

In intelesul prezentului Regulament, notiunea „5 ani garantie” semnifica: atat perioada de 2 (doi) ani garantie legala de conformitate cat si perioada de 3 (trei) ani garantie comerciala, acordata ca urmare a indeplinirii conditiilor prevazute de prezentul Regulament, cumulate.

4. NOTIUNI SI TERMINOLOGIE 

Conform prevederilor prezentului Regulament, notiunile de «garantie legala de conformitate; garantie comerciala si extragarantie» vor avea urmatoarele intelesuri si vor cuprinde urmatoarele notiuni:

4.1. Garantia legala de conformitate stabilita conform art.1 din Legea nr.105/2003 privind protecția consumatorilor (în continuare „Legea 105/2003”) – care semnifica «protecţie juridică a consumatorului, rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, care reprezintă obligaţia legală a vînzătorului sau a producătorului faţă de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de a aduce produsul la conformitate şi care include restituirea preţului plătit de consumator, înlocuirea, repararea sau întreţinerea produsului».

4.2. Garantia comerciala care, conform art.1 din Legea 105/2003, semnifica «orice angajament facultativ asumat de către vînzător sau comerciant faţă de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de a restitui preţul plătit sau de a înlocui, a repara sau a întreţine bunurile în orice mod în cazul în care acestea nu corespund specificaţiilor sau oricărei alte condiţii din certificatul de garanţie sau din publicitatea relevantă disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului».

4.3. Extragarantia care semnifica intreaga perioada de timp acordata de catre Organizator cu titlu de garantie comerciala.

De asemenea, daca in cuprinsul prezentului Regulament sau in comunicarile privind prezenta Campanie, se va regasi termenul de “extragarantie”, acesta se va interpreta ca fiind echivalent cu notiunea de „garantie comerciala”, astfel cum aceasta din urma este definita in cadrul art.1 din Legea nr.105/2003 si prevazuta in cadrul art. 4.2. din prezentul document.

5. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

5.1. Campania va începe la data de 1 Octombrie 2021, ora 00:00:00 şi se va încheia la data de 30 Septembrie 2022 ora 23:59:59, inclusiv. Oricarui produs electrocasnic marca Beko vandut dupa data de 30 Septembrie 2022, ora 24:00 nu i se va aplica prezentul Regulament si nu va fi luat in considerare de Organizator.

5.2. În situaţia în care Organizatorul decide să reducă sau să prelungească perioada Campaniei Promoţionale, acest fapt va fi adus la cunoştinţa participanţilor prin actualizarea prezentului Regulament inainte de intrarea in vigoare a modificarilor si prin publicarea informaţiei pe site-ul e https://extragarantie-moldova.beko.ro/.

6. DREPTUL DE PARTICIPARE 

Campania Promotionala „Beko 5 ani garantie” este adresata persoanelor fizice majore, cu domiciliul în Republica Moldova, si persoanelor juridice, cu sediul în Republica Moldova, consumatori finali, care achizitioneaza in scop casnic oricare dintre produsele participante la Campanie comercializate in retelele nationale de magazine din Republica Moldova si autorizate de catre Organizator (denumite in continuare „Magazine participante”), ce includ atat mediul offline, cat si mediul online. Lista Magazinelor participante de catre Organizator poate fi accesata pe website-ul https://www.extragarantie-moldova.beko.ro.

In cazul persoanelor juridice extragarantia nu e valabila in cazul utilizarii produselor electrocasnice in scopuri profesionale precum restaurante, bufete, pensiuni, cantine, insa fara a ne limita la acestea. Participantii pot achizitiona unul sau mai multe produse participante la Campanie, conform Sectiunii 7, neexistand o limitare a numarului de produse sau de participari.

7. PRODUSE PARTICIPANTE 

Prevederile prezentului Regulament sunt aplicabile urmatoarele categorii de produse electrocasnice marca Beko: aspiratoare, identificate prin codurile VCC6480T, VCM7180, VCM7180T, VCM71602AD, VCM71605AP, aparate frigorifice (cu exceptia produselor electrocasnice din subcategoria mini-barurilor), masini de spalat rufe, masini de spalat rufe cu uscator, masini de spalat vase, uscatoare de rufe, plite si cuptoare incorporabile, aragaze electrice, mixte si pe gaz (prin aceasta din urma categorie intelegand aragazele care sunt formate atat din plita pe gaz, cat si din cuptor pe gaz), hotele identificate prin codurile CWB6410AR, CWB6410CR, HCB91845BDXH, HCB61630BX, HCB63741BX, HCB62741BGH, HCB62741BZH, HCB61734BX, HCB93744BX, comercializate in perioada de valabilitate a Campaniei.

Prezentul Regulament nu se aplica articolelor consumabile ale produselor electrocasnice din categoria aspiratoarelor, participante la Campanie, precum dar fara a se limita la filtrele si accesoriile aspiratoarelor (perie pentru covor, perie dura pentru pardoseala, duza aspirare spatii inguste, duza aspirare perdele si suprafete delicate, perie aspirare tapiterie, perie turbo, furtun si tub telescopic etc.) si din categoria hotelor, participante la Campanie, precum dar fara a se limita la filtrele antigrasime lavabile, filtrele de carbon (daca sunt incluse), conector de perete (dacă este  inclus), componenta de directionare a aerului (dacă este inclusa), adaptor conexiune evacuare aer (dacă este inclus).

Prezentul Regulament nu se aplica categoriei speciale de produse vandute ca resigilate, indiferent de categoria din care fac parte.

8. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

In vederea accesarii beneficiilor Campaniei “Beko 5 ani garantie”, clientul final trebuie sa achizitioneze cel putin un produs din categoriile de produse electrocasnice marca Beko aflate in Campanie, conform Sectiunii 7, din Magazinele participante. La achiziţionare, produsul electrocasnic marca Beko va fi însoţit de certificat de garanţie legala de conformitate, original, acordat pentru o perioadă de 2 (doi) ani.

In vederea obtinerii garantiei comerciale de 3 (trei) ani, clientul final al produsului electrocasnic marca Beko participant in Campanie, trebuie sa se inregistreze in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data achizitiei printr-unul din urmatoarele mijloace:

A) prin intermediul platformei online https://www.extragarantie-moldova.beko.ro prin completarea Formularului de inregistrare online (conform modelului prezentat in Anexa nr.1). Ulterior completării formularului de înregistrare se emite automat următorul mesaj de confirmare: „Multumim pentru inregistrare! Descarcati certificatul.” Prin accesarea link-ului indicat în mesaj se va regăsi « Certificatul de garantie comerciala » cu număr de înregistrare şi data la care a fost înregistrat (conform modelului prezentat în Anexa nr.2);

B) prin intermediul RE-SERVE S.R.L., partener al societatii Arctic, prin apel in Call Center, la numarul de telefon +373 22 549917 (tarif standard în reţelele naţionale), dupa cum urmeaza:

- fie solicita asistenta telefonica pentru a fi indrumat in vederea inregistrarii produsului;

- fie solicita operatorului sa inregistreze produsul in numele si pe seama sa, oferind informatiile solicitate de operator, informatii cuprinse in Formularul de inregistrare online, si anume: denumire produs, cod produs, serie fabricatie, numar si data factura/chitanta/bon, magazinul emitent al documentului fiscal de achizitie, numele si prenumele clientului, adresa completa, localitate, raion, adresa de e-mail, numar telefon. Ulterior preluarii apelului telefonic si oferirii datelor solicitate operatorului, acesta din urma va introduce datele primite de la clientul final in cadrul platformei online https://www.extragarantie-moldova.beko.ro in modalitatea descrisa mai sus, urmand ca certificatul de garantie comerciala sa fie generat si transmis direct catre clientul final prin intermediul adresei de e-mail furnizate sau pe suport de hartie la solicitarea punctuala a clientului final.

Transmiterea “Certificatului de garantie comerciala” se va efectua de catre Re-Serve, in format electronic la adresa de e-mail sau prin posta (fara confirmare de primire), la adresa de domiciliu indicate de clientul final in informatiile furnizate, conform mijlocului de inregistrare ales, in cel mult 14 (paisprezece) zile lucratoare de la data inregistrarii produsului.

In cazul in care, inregistrarea printr-unul dintre mijloacele precizate mai sus nu este posibila din cauza unor incoveniente de ordin tehnic determinate din culpa exclusiva a Organizatorului, precum, dar fara a se limita la: sistem nefunctional, website indisponibil temporar, clientul final al produsului electrocasnic marca Beko participant la Campanie are dreptul sa recurga la alegere, la celelalte modalitati ramase pentru inregistrarea produsului electrocasnic. In aceasta situatie, inregistrarea produsului Beko achizitionat prin una din modalitatile oferite confera dreptul clientului final de a beneficia de garantia comerciala de 3 (trei) ani in conditiile Regulamentului.

Pentru evitarea oricarui dubiu, garantia comerciala de 3 (trei) ani este valabila si «Certificatul de garantie comerciala» se va acorda de catre Organizator numai ulterior inregistrarii efectuate de catre clientul final al produsului electrocasnic marca Beko participant la Campanie prin vreuna dintre modalitatile mentionate mai sus. Numarul de inregistrare consemnat pe certificatul de garantie comerciala reprezinta un cod unic de inregistrare (element de identificare) pentru garantia produsului Beko achizitionat.

In cazul in care pe perioada de acordare a garantiei comerciale, apar eventuale neconformitati ale produsului, la momentul sesizarii lor catre Organizator, de catre Client, acesta din urma are obligatia de a furniza numarul de inregistrare cuprins in Certificatul de garantie comerciala, in vederea identificarii sale in baza de date de catre operatorul Organizatorului.

Ordinea remediilor posibile acordate Clientului in baza garantiei comerciale:

1) aducerea la conformitate a produsului defect prin repararea acestuia intr-un termen de 14 zile calendaristice sau in termenul agreat conform art.18 alin(7) din Legea nr.105/2003 privind protectia consumatorilor;

In ambele ipoteze, termenul stabilit de aducere la conformitate a produsului defect curge de la data la care clientul, după caz, a adus la cunoştinţa Organizatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul Organizatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare, in mod gratuit;

2) asigurarea conformitatii prin inlocuirea produsului in cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între Organizator şi Client. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 14 zile calendaristice de la data sesizarii neconformitatii produsului sau termenul stabilit stabilit de comun acord cu consumatorul conform Legii;

3) daca repararea sau inlocuirea este imposibila, Organizatorul poate decide rambursarea pretului de vanzare, conform facturii de achizitie, intr-un termen rezonabil.

În cazul înlocuirii produsului electrocasnic participant la Campanie (care a beneficiat de extragarantie) cu unul nou sau cu unul asemănător (dacă acesta nu există pe stoc), ca urmare faptului ca masura reparatorie este imposibila sau disproportionata, termenul de garantie comerciala ramas de la produsul inregistrat, se va acorda produsului cu care acesta a fost înlocuit. Prevederile sunt aplicabile tuturor regulamentelor campaniei «Beko 5 ani garantie».

Cu titlu de exceptie, in situatia inlocuirii produsului electrocasnic participant la Campanie cu un produs similar, dar de o clasa superioara (in situatia in care produsul initial nu mai exista pe stoc), daca clientul solicita si in acest caz acordarea garantiei comerciale, modalitatea de acordare a acesteia va fi limitata la repararea sau inlocuirea produsului cu alt produs de aceeasi calitate. In ipoteza in care clientul refuza acordarea garantiei comerciale prin vreuna din cele doua modalitati prevazute mai sus, aceasta se va limita la restituirea contravalorii produsului initial, in acest caz clientul nefiind indreptatit la restituirea contravalorii produsului de clasa superioara, ci i se va restitui suma prevazuta in factura de achizitie a produsului initial.

Produsul similar trebuie sa aiba caracteristici asemanatoare ca ale produsului initial si sunt avute in vedere caracteristici precum, insa, fara a se limita la: capacitate, dimensiune, tehnologie, clasa energetica. In cazul neinregistrarii produsului in termenul sus mentionat, clientul final al produsului va pierde dreptul de a beneficia de garantia comerciala de 3 (trei) ani, insa va ramane valabila garantia legala de conformitate de 2 ani de la data achizitionarii produsului respectiv.

Toate conditiile aferente garantiei legale de conformitate de 2 (doi) ani, precum si respectarea instructiunilor de utilizare din manualul produsului sunt valabile si in cazul garantiei comerciale de 3 (trei) ani.

Pierderea documentului «Certificat de garantie comerciala» transmis de catre Organizator, va determina pierderea dreptului la garantia comerciala de 3 (trei) ani.

Garantia comerciala de 3 (trei) ani este validata numai dupa indeplinirea tuturor conditiilor privind inregistrarea produsului, in baza facturii/bon/chitanta si a certificatului de garantie original al produsului..

Pentru a beneficia de conditiile garantiei comerciale, clientul final trebuie sa pastreze certificatul de garantie original, ”Certificat de garantie comerciala” si documentul fiscal de achizitie a produsului pe toata perioada celor 5 (cinci) ani de garantie (2 (doi) ani garantie legala de conformitate+ 3 (trei) ani garantie comerciala) pentru a servi ca dovada a achizitiei produsului in perioada Campaniei şi a înregistrării produsului în Campanie.

9. CONDITII DE VALIDITATE 

Pentru ca Organizatorul sa acorde garantia comerciala pentru produsul electrocasnic marca Beko achizitionat, clientul final trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:

a) sa indeplineasca conditiile prevazute la Sectiunea 6;

b) participanţii persoane fizice trebuie să aibă varsta de 18 ani împliniţi şi să fie rezidenţi pe teritoriul Republicii Moldova, iar persoanele juridice legal constituite sa aiba sediul in Republica Moldova;

c) sa achizitioneze, in perioada prevazuta la Sectiunea 5, cel putin unul dintre produsele mentionate in cadrul Sectiunii 7;

d) sa inregistreze produsul electrocasnic achizitionat, conform mecanismului precizat la Sectiunea 8;

e) sa pastreze Certificatul de garantie original al produsului si “Certificatul de garantie comerciala” primit de la Organizator, precum si documentul fiscal de achizitie a produsului pe toata perioada de garantie (2 ani garantie legala de conformitate + 3 ani garantie comerciala = 5 ani garantie), pentru a dovedi achizitia produsului in perioada Campaniei si inregistrarea acestuia in Campanie;

f) produsele achizitionate sa fie utilizate exclusiv in scopuri casnice. Garantia comerciala nu este valabila in cazul utilizarii produselor in scopuri profesionale in restaurante, bufete, pensiuni, cantine etc.

In cazul in care nu sunt indeplinite toate conditiile de mai sus, garantia comerciala de 3 (trei) ani nu se va acorda clientului final.

10. RESPONSABILITATE 

Organizatorul va acorda garantia comerciala de 3 (trei) ani in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Prin participarea la Campania ”Beko 5 ani garantie”, participantii confirma cunoasterea, intelegerea, acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament si a „Notei de informare privind protectia datelor”, prin unul din urmatoarele mecanisme:

A. Inainte de a inregistra garantia in platforma online https://extragarantie.beko.ro/, participantul trebuie sa bifeze „Sunt de acord cu termenii si conditiile Regulamentulul” si „Am citit Nota de informare privind protectia datelor personale”

B. inainte de a intra in legatura cu operatorul call center apeland numarul +373 22 549917, participantul trebuie sa se asigure ca a acceptat termenii si conditiile “ Regulamentului” si a citit “ Nota de informare privind protectia datelor personale ”

Organizatorul va fi exonerat de raspundere in urmatoarele cazuri:

- in cazul in care clientul final a efectuat achizitia altui produs electrocasnic marca Beko decat cele supuse prezentei Campanii;

- in cazul in care clientul final a efectuat achizitia intr-o alta perioada decat cea de desfasurare a prezentei Campanii sau de la alte magazine decat Magazinele participante;

- in cazul in care clientul final nu a efectuat inregistrarea produsului conform prezentului Regulament, inclusiv cu respectarea termenului de 30 de zile calendaristice de la achizitie;  
- in cazul in care clientul final nu poate face dovada achizitiei produsului cu factura/chitanta/ bon fiscal certificat de garantie original si nu poate face dovada inregistrarii produsului in Campanie, prin detinerea “Certificatului de garantie comerciala”.

11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL: 

Pentru a participa la aceasta campanie Organizatorul prelucreaza date cu caracter personal despre dumneavoastra, fie direct fie prin intermediul Imputernicitului sau Re Serve care asigura servicii de call center, tinand cont de Legea nr. 133 din 08.07.2011 privind protectia datelor cu caracter personal si Regulamentul General privind Protectia Datelor („GDPR”). Ne angajam sa respectam Legea 133/2011 privind în toate operațiunile de prelucrare a datelor în Republica Moldova și GDPR în toate operațiunile de prelucrare a datelor în Spațiul Economic European și în orice alte cazuri în care se aplică.

Detalii cu privire la modul in care va sunt prelucrate datele cu caracter personal in scopul asigurarii managementului campaniei se regasesc in Nota de informare privind protectia datelor personale (Anexa 3 la prezentul Regulament), accesand platforma online https://extragarantie-moldova.beko.ro/.

In plus, in cazul în care accesati site-ul nostru web pentru a participa la campanie va veti supune Politicilor site-ului prevazute in sectiunea ”Protectia datelor personale”, valabile la data demarării Campaniei şi orice modificare a acestor Politici poate atrage după sine şi modificarea prezentului Regulament.

Daca aveti intrebari referitoare la modul cum utilizam datele dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa urmati indicatiile prevazute in „Nota de informare privind protectia datelor personale”, sectiunea “Cum sa ne contactati”.

12. LITIGII 

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campanie se vor solutiona pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, acestea vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Republica Moldova.

13. DIVERSE 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica, prin act adiţional, acest Regulament si de a inceta prezenta Campanie in orice moment, aducand la cunostinta publicului modificarile operate, prin inserarea acestora in Regulamente si prin publicarea modificarilor in cauza pe website-ul https://www.extragarantie-moldova.beko.ro

Regulamentul acestei Campanii va fi disponibil pe website-ul https://www.extragarantiemoldova.beko.ro

ORGANIZATOR 

Societatea ARCTIC S.A.  

ANEXA NR. 1 la Regulamentul Campaniei “ Beko 5 ani garantie” 

Format formular inregistrare online pe website-ul https://extragarantie-moldova.beko.ro/inregistrare-extragarantie

Alege tara

Alege categoria de produse Beko

Codul si seria produsului

4. Alege comerciatul de la care ai achizitionat produsul

 

5.Completeaza datele de achizitie 

6. Introduci datele de contact

7. Acordul pentru inregistrarea produsului 

ANEXA NR. 2 la Regulamentul Campaniei “ Beko 5 ani garantie ” 

Format “Certificat garantie comerciala ”  


ANEXA NR. 3 la Regulamentul “ Beko 5 ani garantie” 

NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE 

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

Organizatorul ARCTIC S.A., cu sediul în Gaesti, str. 13 Decembrie nr.210, jud. Dambovita, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Dambovita sub nr. J15/253/1991, CUI RO933930 din data de 30.11.1992, reprezentata legal de Director General Büyükerk Etem Cudi Murat, denumita in continuare “Organizator”, denumit in cele ce urmeaza “Operator de date” in contextul acestei informari.

inclusiv prin imputernicitul:

RE-SERVE SRL, cu sediul in str. Gagarin, nr. 16, Chisinau, Republica Moldova, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. 371440/30.10.2017, cod fiscal 1003600089742, reprezentata prin Serghei Poberegnii , in calitate de imputernicit al Operatorului (denumit in cele ce urmeaza “Imputernicit”)

Ce tipuri de date cu caracter personal colectam 

Atunci cand vorbim despre ”date cu caracter personal” in aceasta Nota de informare, ne referim la orice informatii care pot fi utilizate individual sau in combinatie cu alte informatii pentru a va identifica.

Tipurile de informatii pe care le colectam sunt mentionate mai jos:

Atunci cand completati Formularul de inregistrare online pe site-ul https://www.extragarantie-moldova.beko.ro sau cand sunati in Call Center la numarul +373 22 549917, pentru a participa la aceasta campanie :

- Datele istoricului achizitiei, inclusiv modelul si cod, serie produs achizitionat, nume magazin/retailer (daca nu cumparati produsul direct de la noi), si data achizitiei.

- Date de contact: numele si prenumele, adresa, adresa de e-mail, numar telefon.

In plus, atunci cand sunati la call centre-ul imputernicitului nostru, acesta ar putea colecta in numele nostru, in baza unor instructiuni specifice anumitor proiecte, informatii de marketing (precum, informatii referitoare la obiceuri / preferinte / comportament, si alte informatii rezultate din conversatiile noastre cu dumneavoastra), datele privind sesizarile sau comentariile pe care le lasati, si informatii referitoare la circumstantele personale relevante convorbirii cu operatorul nostru.

În cazul în care lăsați un comentariu pe site (e.g. o întrebare despre produsele noastre, informații de marketing -obișnuințe / preferințe / comportament, și alte date care rezultă din evaluarea clientului-, informații despre produsul dumneavoastră (e.g. codul produsului), este  posibil să colectăm respectivul comentariu, inclusiv orice Date cu Caracter Personal conținute de acel comentariu.

In cazul in care completati un Fomular de contact colectam datele privind identitatea dumnevoastra in contextul intrebarilor/sesizarilor pe care ni le adresati.

Colectam, de asemenea, copiile documentelor furnizate noua pentru a face dovada varstei sau identitatii, acolo unde legea impune. De exemplu, daca prin completarea Formularului de contact ne trimiteti o cerere referitoare la datele personale, exista posibilitatea de a avea nevoie de mai multe informatii pentru a va verifica identitatea. Vom prelucra astfel datele cu caracter personal incluse in actele de identitate pe care ni le furnizati in acest scop.

Site-ul nostru web poate colecta, de asemenea, cookie-uri si tehnologii similare. Datele colectate de noi automat includ tipul de browser web sau dispozitiv mobil, sistemul dumneavoastra de operare, adresa IP, adresa URL a paginii de landing si website-ul de referinta, ora si data vizitarii Site-ului, si termenii de cautare utilizati de dumneavoastra pentru a ajunge la Site. Pentru mai multe informații despre cookie-urile și tehnologiile similare pe care le utilizăm pe site-ul web, vă rugăm să consultați Nota de informare privind Cookie-urile, disponibila pe site-ul nostru https://extragarantie-moldova.beko.ro/. Sau accesand link-ul: https://www.beko.ro/politica-de-cookie-uri.

Atentie, campania nu este destinata copiilor si nu colectam cu buna stiinta date referitoare la copii. 

In general, nu colectam “Datele sensibile”, adica Datele Personale care fac referire la aspecte sensibile, cum ar fi: origine rasiala sau etnie; opinii politice; religie sau alte convingeri; sanatate sau conditie medicala; date privind cazierul judiciar; calitatea de membru al sindicatelor; orientare sexuala.

Va rugam sa nu ne trimiteti si sa nu dezvaluiti niciun fel de Date Sensibile prin platforma de extragarantie sau prin alte modalitati.

Cu toate acestea, pot exista circumstante care necesita prelucrarea unor informatii mai sensibile despre dumneavoastra, cunoscute sub numele de ”categorii speciale de date cu caracter personal”. De exemplu, imputernicitul nostru poate colecta anumite date referitoare la starea dumneavoastra de sanatate (precum pierderea vazului sau auzului) atunci cand comunica cu dumneavoastra, daca considerati ca reprezentantii sai necesita cunoasterea acestor informatii.

Ce temei legal avem pentru prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal 

Exista diferite temeiuri conform legislatiei protectiei datelor in baza carora putem colecta si prelucra datele personale. Acestea includ:

Consimtamantul  

Ne bazam pe acest temei atunci cand ne-ati dat consimtamantul pentru colectarea si prelucrarea datelor dumneavoastra pentru un scop specific. De exemplu, atunci cand bifati o casuta pentru a accepta diferitele tipuri de cookie-uri.

Necesitate contractuala

In anumite circumstante, avem nevoie de datele dumneavoastra personale pentru a ne respecta obligatiile contractuale. Astfel, daca oferim extra-garantie (garantie comerciala) in baza Regulamentului de Campanie, vom prelucra datele dumneavoastra personale pentru a va transmite certificatul de garantie comerciala.

Respectarea obligatiei legale

Este posibil sa fim obligati prin lege sa colectam si sa prelucram anumite date cu caracter personal despre dumneavoastra. De exemplu, pentru oferirea garantiei legale pentru produsul achizitionat.

Interese legitime

Este posibil sa prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care acest lucru este necesar pentru interesele noastre legitime in calitate de societate, cu respectarea drepturilor si intereselor dumnoeavoastra fundamentale. De exemplu, vom prelucra datele personale atunci cand ne contactati pentru a raspunde la sesizari, comentarii sau intrebari cu caracter general referitoare la produs, pentru a ne exercita si proteja drepturile care rezulta din Regulament.

Cum si de ce utilizam datele dumnevoastra cu caracter personal 

Aceasta sectiune explica cum si de ce utilizam datele dumneavoastra cu caracter personal, precum si temeiul legal in fiecare caz. In cazul in care nu ne furnizati anumite date cu caracter personal in vederea prelucrarii descrise in aceasta Nota de informare, este posibil sa nu putem indeplini obligatiile asumante in calitate de Organizator in baza prezentului Regulament.

Prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care este necesar pentru indeplinirea obligatiilor contractuale fata de dumneavoastra, pentru urmatoarele scopuri:

- Executarea contractului reprezentat de termenii si conditiile stabilite prin Regulament si acceptate de dvs.

- Pentru furnizarea de servicii post-vanzare, inclusiv programarea si efectuarea de reparatii sau inlocuiri de produse, procesarea restituirii contracvalorii produsului, trimiterea de piese de schimb si accesorii, furnizarea garantiei comerciale pentru produsele achizitionate, furnizarea documentelor privind produsul.

Dupa caz, prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal in baza consimtamantului,  pentru scopuri precum:

- Cu consimtamantul dumneavoastra, vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal pentru a va informa in legatura cu produsele si serviciile noastre prin email sau

telefon. Aveti libertatea de a va retrage consimtamantul dat pentru a primi comunicari de marketing de la noi, prin orice canale si in orice moment.

- Cu consimtamantul dumneavoastra, partajam datelor cu caracter personal cu afiliati si parteneri terti, atunci cand ati optat pentru primirea de comunicari de marketing din partea lor.

- Cu acordul dumneavoastra explicit, prelucram categorii speciale de date cu caracter personal.

Daca ne-ati dat consimtamantul, il puteti retrage ulterior in orice moment contactandu-ne la datele furnizate la sectiunea ”Cum sa ne contactati”. Retragerea consimtamantului nu va aduce atingere caracterului legal al prelucrarii bazate pe consimtamant inainte de retragerea acestuia.

Dupa caz, va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal in baza obligatiilor legale, pentru urmatoarele scopuri:

- Pentru a va trimite comunicari asociate serviciului care sunt cerute de lege sau care sunt necesare pentru a va informa despre actualizarile serviciilor furnizate dumneavoastra. De exemplu, actualizarea Notelor de informare privind protectia datelor sau Termenilor si conditiilor ;

- Pentru a va oferi garantia pentru produsul achizitionat.

- Pentru a efectua reparatia, restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului achizitionat, in cazul neconformitatii sale sau in cazul unor vicii ascunse;

- Pentru a verifica varsta sau identitatea dumneavoastra, acolo unde legea impune.

- Pentru gestiunea economico-financiara sau administrativa.

Va prelucram datele cu caracter personal in baza intereselor noastre legitime, pentru urmatoarele scopuri:

- Interesul legitim al operatorului in legatura cu realizarea de campanii promotionale si pentru apararea drepturilor si intereselor operatorului;

- Pentru a procesa plati si a preveni tranzactiile frauduloase.

- Pentru a raspunde la intrebarile dumneavoastra cu caracter general, inclusiv problemele asociate produsului (reparatii ale produsului /inlocuiri, sau cereri de restituire), si sesizari.

Va rugam sa aveti in vedere faptul ca putem pastra evidenta corespondentei pe care ati avut-o cu noi pentru a va putea informa despre comunicari viitoare si a putea demonstra cum comunicam cu dumneavoastra pe durata procesului. Putem de asemenea sa folosim aceste informatii pentru a comunica strategia noastra de marketing, prin pastrarea detaliilor despre obiceiurile clientului, preferintele si comportamentul lui fata de anumite produse si servicii.

- Pentru a va trimite chestionare de feedback, studii de satisfactie si a desfasura studii de piata in scopul imbunatatirii serviciilor si evaluarii satisfactiei clientului.

- Pentru a va crea un profil folosind informatiile colectate despre dumneavoastra (asa cum este descris in sectiunea ”Ce tipuri de date cu caracter personal colectam”) pentru a ajuta la personalizarea produselor si serviciilor, si comunicarilor de marketing trimise catre dumneavoastra.

- Pentru a va furniza continut relevant din Site-ul nostru si pentru a masura si intelege eficacitatea continutului pe care vi-l transmitem.

- Pentru a administra si proteja Site-ului nostru (inclusiv suport tehnic, analiza datelor, testarea, mentenanta sistemului, raportarea si gazduirea datelor).

- Pentru analiza datelor in scopul imbunatatirii Site-ului nostru, marketing si experienta utilizatorului.

- Pentru protejarea afacerii noastre impotriva fraudei si a altor activitati ilegale.

- Pentru protejarea sau recunoasterea drepturilor noastre legale, in scopul apararii in cazul disputelor legale.

Cu cine partajam datele dumneavoastra cu caracter personal 

Uneori, partajam datele dumneavoastra cu caracter personal cu terte parti. Tipurile de terte parti cu care partajam datele personale sunt descrise mai jos:

Alte companii ale grupului Arcelik 

Este posibil sa distribuim datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii care apartin Grupului Arçelik, inclusiv compania-mama Arçelik A.S. din Turcia, care poate utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul si conform informatiilor prevazute in aceasta Nota de informare.

In special, Arçelik A.S. va prelucra o parte din datele cu caracter personal in scopuri de analiza si raportare la un nivel Global in baza intereselor sale legitime de a dezvolta activitatea Grupului Arçelik si a se conforma cu regulile si reglementarile locale. Arçelik A.S. poate divulga datele dumneavoastra cu caracter personal unor terte parti (precum, furnizorii de servicii, agentii, autoritati si institutii publice) in cazul in care acest lucru este necesar pentru Arçelik A.S. in vederea desfasurarii in mod legal a activitatilor sale in conformitate cu scopurile prevazute mai sus si astfel cum este impus si permis de legea aplicabila.

Furnizori de servicii 

Este posibil sa divulgam datele dumneavoastra cu caracter personal companiilor care presteaza servicii pentru noi sau membrii Grupului Arçelik, cum ar fi:

- Companiile IT care administrareaza Site-ul in numele nostru; Completarea înregistrării produsului în vedere acordării garanției comerciale este confirmată printr-un email de confirmare trimis automat la adresa de email furnizată de către client. Expedierea automată a emailului de confirmare se realizează prin intermediul furnizorului de servicii de email. Baza de date a Platformei de Extragaranție este stocată pe serverul unui furnizorului de hosting web. Serviciile de mentenanta ale platformei (incluzand: debugging, update platformă, dezvoltări, testare, integrări cu terțe părți, etc), servicii de editare, realizare, administrare, si interventie pentru site-ul web si servere pe care sunt stocate datele colectate prin intermediul platformei sunt asigurate de de un furnizor de servicii din Romania.

- Companii de curierat, care va livreaza certificatul de extra-garantie;

- Companii de marketing direct care ne ajuta sa gestionam comunicarile electronice cu dumneavoastra;

- Agentiile care ne ajuta sa derulam aceasta campanie;

- Reteaua noastra de ingineri care asigura reparatiile produselor si serviciilor pe care le-ati achizitionat de la noi.

Furnizorii de servicii trebuie sa pastreze confidentialitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal si nu au dreptul sa le utilizeze in alte scopuri decat pentru a efectua serviciile pe care le presteaza pentru noi.  
Terte parti, daca acest lucru este impus de lege 

Este posibil sa divulgam datele dumneavoastra cu caracter personal unei terte parti, daca acest lucru este necesar pentru respectarea unei obligatii legale sau a deciziei unei autoritati judiciare, a unei autoritati publice sau a unui organism guvernamental, sau in cazul in care divulgarea este necesara pentru securitatea nationala, aplicarea legii sau pentru alte aspect de interes public.

Parteneri de afaceri 

Este posibil sa divulgam datele dumneavoastra cu caracter personal partenerilor nostri de afaceri in scopul lor propriu, in cazul in care divulgarea este necesara pentru a va putea furniza produsele si serviciile.

De asemenea, putem transmite datele dvs. cu caracter personal unor terte parti in scop de marketing direct, dar numai în cazul în care v-ati dat consimtamantul in momentul furnizarii datelor.

Consultanti profesionisti 

Este posibil sa divulgam datele dumneavoastra cu caracter personal unor profesionisti in consultanta, precum avocati, auditori, consultanti si asiguratori, dupa caz, in cadrul serviciilor profesionale pe care ni le furnizeaza.

Terte parti in legatura cu vanzarea unei afaceri

In cazul in care facem o vanzare sau un transfer al activelor, sau suntem altfel implicati intr-o fuziune sau un transfer de activitate / active, este posibil sa transferam datele dumneavoastra cu caracter personal uneia sau mai multor terte parti in cadrul acelei tranzactii. La aparitia unei schimbari in afacere, noii proprietari pot utiliza datele cu caracter personal in acelasi mod ca cel descris in prezenta Nota de informare.

Alte terte parti cu consimtamantul dumneavoastra 

Este posibil sa divulgam datele dumneavoastra cu caracter personal altor terte parti atunci cand va dati consimtamantul in acest sens.

Transferuri Internationale ale Datelor Dumneavoastra cu Caracter Personal 

Atunci cand distribuim datele dumneavoastra cu caracter personal societatilor noastre afiliate sau altor societati cu care incheiem contracte (astfel cum este descris in sectiunea de mai sus ” Cu cine partajam datele dumneavoastra cu caracter personal ” , respectivele societati pot fi situate in afara Spatiului Economic European („SEE”) UK sau tarii dumnevoastra de rezidenta, dupa caz in tari care au legi de protectie a Datelor cu Caracter Personal diferite de cele din tara dumneavoastra de rezinta. In special, vom transfera datele dumneavoastra cu caracter personal societatilor din grupul nostru situate in Turcia, inclusiv Arçelik A.S.  
Inainte de a transfera Datele dumneavoastra cu Caracter Personal in afara SEE, UK sau tarii dvs. de rezidenta, vom lua masuri pentru a ne asigura ca respectivele date vor beneficia de acelasi nivel de protectie ca cel prevazut de legile aplicabile privind protectia datelor.

De exemplu, putem include clauzele contractuale standard adoptate de Comisia Europeana in contractele noastre cu terte parti sau companiile din grupul nostru pentru a asigura garantii adecvate protejarii datelor dumnevoastra cu caracter personal. Va rugam sa ne contactati prin utilizarea datelor din sectiunea ”Cum sa ne contactati” pentru mai multe informatii referitoare la masurile specifice luate de noi.

Arçelik A.S. poate transfera datele dumneavoastra cu caracter personal tertelor parti localizate in state care nu asigura un nivel adecvat de protectie. Asemenea transferuri se vor efectua in conformitate cu legislatiile aplicable, inclusiv, dupa caz, cerintele contractuale stipulate in clauze contractuale standard.

Cat timp pastram datele dumneavoastra cu caracter personal 

Intentionam sa pastram datele dvs personale exacte si actualizate.

Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi pastrate doar pe perioada de timp necesara in mod rezonabil pentru atingerea scopurilor prevazute in prezenta Nota de informare, in conformitate cu legile aplicabile, inclusiv in scopul indeplinirii oricaror cerinte legale, de reglementare, contabile sau de raportare.

De exemplu, datele cu caracter personal inregistrate online pentru garantia comerciala vor fi pastrate pentru o perioada egala cu termenul garantie, astfel cum este acesta mentionat in certificatul de garantie aferent produsului dumneavoastra, respectiv 5 ani.

Cum pastram datele cu caracter personal in conditii de siguranta 

Vom lua masuri de precautie rezonabile pentru a va proteja datele dumnevoastra cu caracter personal impotriva pierderii, utilizarii necorespunzatoare sau modificarii. Printre alte masuri, asiguram securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal prin criptare, protejarea parolei si prin restrictionarea in alt mod a accesului la datele dumneavoastra cu caracter personal.

Din pacate, transmiterea informatiilor pe internet nu este complet sigura. Desi vom depune toate eforturile necesare protejarii datelor dumneavoastra conform legii, nu putem garanta securitatea datelor care ne-au fost transmise prin mijloace nesecurizate; orice transmitere de acest fel este pe propriul dumneavoastra risc.

Trebuie sa continuati sa luati masurile necesare pentru a va pastra datele in conditii de siguranta si securitate, precum evitarea utilizarii ID-urilor de utilizator sau parolelor previzibile sau aparente, schimbarea parolelor dumneavoastra la intervale regulate, asigurarea ca nu ati divulgat parolele altor persoane, si ca nu v-ati dat consimtamantul unei terte parti pentru a avea acces la contul utilizatorului si datele personale.  
Care sunt drepturile dumneavoastra in legatura cu datele cu caracter personal 

Aveti urmatoarele drepturi cu privire la datele dumneavoastra cu caracter personal pe care le prelucram, sub rezerva conditiilor prevazute in legile aplicabile:

- Dreptul de a solicita accesul la datele dumneavoastra cu caracter personal (cunoscut drept ”cerere de acces”) si informatii suplimentare despre modul in care va prelucram datele cu caracter personal conform prezentei Note de informare;

- Dreptul de a solicita rectificarea oricaror date cu caracter personal inexacte sau incomplete;

- Dreptul de a solicita stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal sau restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra cu caracter personal;

- Dreptul de a va opune prelucrarii de catre noi a datelor dumneavoastra cu caracter personal;

- Dreptul de a retrage orice consimtamant pe care l-ati acordat;

- In anumite circumstante, dreptul de a solicita portabilitatea datelor;

- Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a protectiei datelor competenta; si

- Dreptul de a contesta anumite decizii automate pe care le luam in legatura cu dumneavoastra si care produc efecte juridice sau va afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa. De obicei nu desfasuram un astfel de proces decizional automatizat dar, in cazul in care vom face acest lucru, vom comunica clar cazurile in care sunt luate astfel de decizii.

Pentru a va exercita drepturile, va rugam sa ne contactati folosind datele de contact prevazute in sectiunea ”Cum sa ne contactati”.

Website-uri si continut ale tertelor parti 

Tertele parti, ale caror site-uri le puteti vizita facand click pe un link din Site, pot avea politici de confidentialitate mai putin stricte. Nu avem control asupra acestor politici si va indemnam sa cititi declaratiile de confidentialitate ale acestor site-uri inainte de a furniza orice date cu caracter personal.

Autoritatile de Supraveghere 

Autoritatile de Supraveghere sunt autoritati publice independente care verifica, in baza prerogativelor de investigatie si corective, modul cum se aplica legea privind protectia datelor cu caracter personal. Acestea furnizeaza consiliere de specialitate cu privire la problemele de protectia datelor si gestioneaza reclamatiile depuse impotriva incalcarilor legislatiei protectiei datelor.

Pentru Republica Moldova, autoritatea de supraveghere este Cantrul National pentru Protectia Datelor cu Caracter Personal: mun. Chisinau, strada Sergei Lazo nr. 48, email - centru@datepersonale.md, tel: 0037322 811 807, adresa web: https://datepersonale.md/.

Pentru statele din SEE (Spatiul Economic European) gasiti Autoritatea de Nationala de Supraveghere accesand link-ul : https://edpb.europa.eu/about-edpb/about-edpb/members_ro 
Cum sa ne contactati 

Daca aveti intrebari referitoare la modul cum utilizam datele dumneavoastra cu caracter personal sau cu privire la aceasta Nota de informare in general, va rugam sa ne contactati prin intermediul Formularului disponibil pe site-ul nostru www.beko.ro , sectiunea “Protectia datelor personale” sau accesand link-ul https://www.beko.ro/formular-de-contact-date-cu-caracter-personal.

Va informam ca Formularul de contact din cadrul acestei sectiuni este dedicat exclusiv comunicarilor privind protectia datelor cu caracter personal si nu pentru alte scopuri.

Modificari ale acestei Note de informare 

Putem modifica si actualiza aceasta Nota de informare din cand in cand. Orice modificare va fi afisata pe platforma https://extragarantie-moldova.beko.ro/.

Aceasta Nota de informare a fost actualizata ultima oara la data de1 Octombrie 2021.

7299 lei
335 lei/lună
Avans 0
Termen 36 luni
Tip: incorporabil / Form factor: incorporată total / Moduri de operare: evacuare;recirculare / Capacitate maximă de evacuare, m³/h: 650
Cod produsului: 69882
2399 lei
110 lei/lună
Avans 0
Termen 36 luni
Tip: incorporabil / Form factor: incorporată total / Moduri de operare: evacuare;recirculare / Număr de motoare: 1
Cod produsului: 58272
2299 lei
106 lei/lună
Avans 0
Termen 36 luni
Putere maximă consumată, W: 36 / Control: pe mâner / Clasa de eficienţă energetică: A / Capacitate recipient praf, l: 0,70
Cod produsului: 74463
2799 lei
2499 lei
Reducere 10%
Economie 300 lei
115 lei/lună
Avans 0
Termen 36 luni
Tip: incorporabil / Form factor: incorporată total / Moduri de operare: evacuare;recirculare / Număr de motoare: 1
Cod produsului: 78935
799 lei
37 lei/lună
Avans 0
Termen 36 luni
Rezoluție sensor, Mp: 2 / Rezoluţie video max., pixeli: 1920x1080 FullHD / Focalizare: da / Unghi de vizionare pe lățime, °: 70
Cod produsului: 79086
379 lei
299 lei
Reducere 21%
Economie 80 lei
Wi-Fi standard: Wi-Fi 4 (IEEE 802.11 a/b/g/n) / Viteza maximala Wi-Fi, Mbit/s: 300 / Gama de frecvență, GHz: 2.4 / Viteza maximala LAN, Mbit/s: 100
Cod produsului: 51220
3199 lei
2749 lei
Reducere 14%
Economie 450 lei
126 lei/lună
Avans 0
Termen 36 luni
Complet fără fir (TWS): da / Tip căști: in-ear / Mod de folosire: în auriculă / Material pernă: plastic
Cod produsului: 74761
18999 lei
15599 lei
Reducere 17%
Economie 3400 lei
715 lei/lună
Avans 0
Termen 36 luni
Tip cafea: boabe / măcinat / Tipul aparatului cappuccino: automat / Presiune pompă, bar: 15 / Capacitatea rezervorului de boabe, g: 380
Cod produsului: 73932
2999 lei
2699 lei
Reducere 10%
Economie 300 lei
124 lei/lună
Avans 0
Termen 36 luni
Tip cafea: capsula / Presiune pompă, bar: 15 / Capacitate rezervor de apă, l: 0,65 / Material carcasă: plastic
Cod produsului: 146812
499 lei
399 lei
Reducere 20%
Economie 100 lei
Tip: pachete pentru ambalatorul vacuum
Cod produsului: 63120
1199 lei
55 lei/lună
Avans 0
Termen 36 luni
Complet fără fir (TWS): da / Tip căști: in-ear vacuum / Mod de folosire: în auriculă / Protecția împotriva prafului și a umezelii: da
Cod produsului: 155265
1199 lei
55 lei/lună
Avans 0
Termen 36 luni
Colecția: Mocco&Latte / Fund de inducție: da / Material carcasă: aluminiu / Materialul acoperirii: TriTitan
Cod produsului: 33229
1029 lei
43 lei/lună
Avans 514
Termen 12 luni
Capacitate, l: 1,3 / Colecția: Walzer / Fund de inducție: da / Capac în set: da
Cod produsului: 38621
8349 lei
7499 lei
Reducere 10%
Economie 850 lei
344 lei/lună
Avans 0
Termen 36 luni
Tehnologia ecranului: LED / Diagonala ecran, cm: 127 / Rezolutie ecran, pixeli: 3840x2160 UltraHD 4K / Conectare fără fir: Bluetooth;Wi-Fi
Cod produsului: 149512
99 lei
Tip de legătură: fără fir / Tip sensor: optic / Rezolutie, dpi: 1600 / Interface conectare: Bluetooth
Cod produsului: 62698
1499 lei
1099 lei
Reducere 26%
Economie 400 lei
46 lei/lună
Avans 550
Termen 12 luni
Ecran, inch: 6,52 / Rezolutie ecran, pixeli: 1600x720 HD+ / Tehnologie sensor: IPS / Rezoluția foto (principala), Mp: 8
Cod produsului: 126569
Toate Articolele