«Logo-ul MAXIMUM nu este doar o marcă comercială. Aceasta este fața companiei care a devenit familiară pentru majoritatea cumpărătorilor de electrocasnice din Moldova». Motivul acestei recunoașteri este faptul că în cei 27 de ani de existență a mărcii, componentele sale s-au schimbat doar o singură dată. Aceasta indică stabilitatea companiei și demonstrează încrederea cu care MAXIMUM se îndreaptă către obiectivul propus. Marca se potrivește armonios cu condițiile pieței și colectează recenzii pozitive ale clienților.

Brendbook-ul MAXIMUM a fost dezvoltat de departamentul de marketing al companiei și a fost folosit cu succes în ultimii ani. Culorile permanente ale mărcii sunt: negru, alb, albastru și galben. Ei caracterizează perfect compania.

Negrul - este culoarea constanței și seriozității, marchează rigoarea cu care MAXIMUM abordează controlul calității și reflectă dorința de poziționare premium.

Albul - este un simbol al luminii și al zilei, întruchiparea adevărului și a bunătății, a purității și a seninătății.

Albastrul - este culoarea naturală a cerului radiant, aduce armonie și onestitate în relația dintre companie și clienții săi.

Galben - se adaptează la sociabilitate, ceea ce este simbolic, deoarece mândria companiei este personalul calificat, o echipă strânsă de angajați profesioniști și competenți.

Zeppelin -  este principalul font oficial al mărcii MAXIMUM: modern, clar și estetic, ușor de citit.